Reklam

För min nya telefon..Iphone 4 har ju fått skitbetyg för mottagingen men jag kunde prata i telefon ända från stan till huset...och det bryter minst tre ggr med andra telefoner...Köp köp köp...
Telia däremot, som jag alltid haft ett gott öga till har retat upp mej lite...
Jag går in på telia, för ungefär två månader sen..Jag frågar vad det varit för telefonnummer till huset tidigare för att kunna kolla om jag kan skaffa bredband eller inte..Dom håller på att byta nåt datasystem så dom kunde inte hjälpa mej...Då ringer det upp nån kille från telia som skulle kolla det åt mej...Efter cirkus 3 veckor får jag en räkning på över 1500 för abbonemangsavgifter och ditt o datt..Men jag har ju inte beställt nåt...
Jag ringer telia och killen jag pratar med säger att det måste blivit nåt missförstånd och att han stänger av abbonemanget...
Förra måndagen får jag ett brev där det står att dom stängt av mitt abbonemang...I fredags fick jag en räkning på 490 kronor för det kostar att ha ett abbonmenag vilande...MEN VAD I HELVETE TELIA E NI HELT JÄVLA EFTERBLIVNA.....????????Jag ringer telia..Får sitta i kö 25 minuter...Får prata med nån velig snubbe som sen skickar vidare mej...vad händer? jo ny kö..köplats 54...Men jag gav mej fan inte...kommer fram till nån brud som var trött på sitt jobb...till slut fatta hon att jag ville SÄGA UPP NÅT JAG INTE BESTÄLLT...Hon ber mej dröja kvar...efter ett tag kommer hon tillbaka och säger att jag inte behöver betala fakturan....Men ursäkta...menar hon att jag egentligen skulle behövt betala nåt jag inte beställt...De e ju deras fel...Då jävlar om hon sagt det...då hade jag skete henne i öra genom telefon...
Tänkte på det senare...om dom skulle tvingat mej till det, vart skulle jag vänt mej? Kan ju inte direkt gå till polisen för jag vill anmäla telia? Jaja nu löste det sej iaf...Men jag har alltid gillat telia för att det finns en butik man kan gå in i...Jag kommer fortsätta att gå in...Då får dom i butiken ringa åt mej....

Kommentarer
Postat av: Anna

Men jävlar va dumt! Gött att du inte gav dig! Kyssen :)

2010-09-07 @ 21:44:59
URL: http://krissil.se
Postat av: jennifer

Hahahaha göta petter säger jag bara! du har att tålamod du =)

2010-09-08 @ 18:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0