Men se på fan!

Hej!
Detta va inte igår, inte i förrgår heller...

Hmm... vart börjar man...har ju hänt ganska jättemkt sen jag skrev om mina fantastiska shorts..=)

Just nu sitter jag nyduschad i badrocken, har precis sett på Eclipse...Säger det igen..FANTASTISK!
Dom senaste 2 veckorna har jag plöjt säsong 3 av True Blood...Har tre avsnitt kvar...Mycket mycket bra serie...
Stephenie Meyer fick ju faktiskt inspiration till twilight genom true blood böckerna..Men det förstår man när man ser det...
Har köpt 5 pocketböcker som jag försöker plöja...
Köpte även bree tanners andra liv, den rekomenderar jag...För er twilight fans iaf=)

Tingeling och Dan e på besök vilket betyder 2 kg godis 10 liter dricka och lite chips...har ätit så mkt så jag vill lägga mej och spy...jaja, de e farligt å bli för smal...
Vi tog en sväng upp till fjäll och spelade lite fotbollsgolf..Jag vann...Fast Oskar vill inte erkänna det...Han skyller på skada...

Huset då? Jo men det rullar på...När vi var och kollade på det tänkte jag att det är ju bara å måla å bara å riva vägg å bara å bara å bara...
Där hade jag fel...Finns inget bara...Allt tar dubbelt så lång tid, om man har tur...Annars tar det längre...Måla verkar ju hur roligt som helst men icke...Jaga hatar att måla...jag hatar att renovera...MEN, det e kul när det e klart...Men alla dom som säger att det är kul att renovera kan ju komma hit och måla...å måla..å kanske måla ...Bläääää...

Har äntligen fått min nya Iphone...Slet upp förpackningen igår som ett litet barn på julafton och när jag äntligen ska sätta i simkortet upptäcker jag att det är dubbelt så stort mot hålet...Hmm...E jag efterbliven eller ska det verkligen i här...Ringer höök (som vanligt)...
-Nej men det är mikrosim till den nya..
-Jaha hur ska jag veta det då?
-Det står säkert i det finstilta...-Men Martin, ingen läser det!
Jaja in på Telia idag och får ett simkort så nu är telefonen igång...Jäklar vilken skillnad på den nya...Om nån undrar så kortslöt jag den gamla...skulle ladda den så blixtrade det till och den var svart...så sönn...
Kameran på den här e ju faktiskt hur bra som helst....på tal om det har jag köpt mej en systemkamera...En canon 550D....Mattias har försökt lära mej lite men de e då inte lätt...En hel djungel...

Nä, nu ska jag sova så jag e pigg till böllsparkartävlingen imorgon....Å så laddar vi för inflyttningsfesten...=)


Hejj hejj



Kommentarer
Postat av: Mli

Finally babe!!! =)

Äntligen någon vettig som bloggar igen =)



Puss & Kärlek

2010-09-05 @ 10:25:07
Postat av: Anna

Ah men sedär :) fortsätt så :)

2010-09-05 @ 13:23:33
URL: http://Krissil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0