Bloggbyte?

Har länge undrat varför jag bloggar egentligen....Som ni märkt har jag ju haft en ganska lång bloggpaus...
Men nu i veckan var jag överlycklig över att ha ne blogg...Det har försvunnit massor av kort från min dator...Vet inte hur men...IAF jag kunde gå tillbaka nåt år i arkivet och massor av dom bilderna hade jag ju här i bloggen....
Men nu till frågan...Blogg.se e ju omöjligt att blogga ifrån när man har en iphone...Jenny har bytt till wordpress...Å det verkar ju vara en trevlig portal....Finns det några fler som är bra om man vill blogga bilder och sånt från telefonen???

Kommentarer
Postat av: Claes

Wordpress är överlägset! Men vill man bara bildblogga är också Posterous.com bra, det kör blogg.vattenaventyr.se

2010-09-10 @ 18:32:20
URL: http://santaclaes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0