4-1

Blev det idag mot kil..Gött...kommer inte ihåg när vi vann mot kil sist...Jag satte två strutar...Ganska bra...=)

Hela morgonen har jag och Tingeling suttit och myst i soffan...Göbbera har vart i skogen och letat älg...Imma kom hem med 20 fästingar...inte lika trevligt....

Efter matchen åkte jag förbi palmis för att handla mat...varför e de så svårt?
Kände att jag verkligen inte orkade ställe mej och laga nåt så jag köpte färdig köttfärsås (som faktiskt smakade bra) så nu gör vi bara lite spaghetti...Vilken grej det där med halvfabrikat=)

Ska snart börja lägga upp bilder...Det har jag ju faktiskt skrivit några ggr under några år men jag lovar att jag ska försöka bli bättre...
Tycker lixom det är krångligt å lägga in på datorn, fast det inte är det....

Imorgon åker ballen på Gizmo...So long Pissmo....
Är så jävla trött på hundpiss...
När vi flyttade inte var det ingenting men det räckte med att mamma å pappas hundar bodde här en helg så var det piss på kylskåp och diskmaskin...Suck...Men nu så...Håller vi tummarna att det upphör...Å så hopps vi att han inte känner för att markera alls...Då kanske jag får en riktigt lydig hund som inte känner sej tvungen att dra till grannen och markera...
Tingeling sa förut att nu när jag ska kastrera honom kan hon åka hem å tvätta gardinerna=) haha
Nej nu blir det som sagt gourmet middag...
Pöss


Grannen...Söt väl...Hon har lixom lugg=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja smäller av!!! Ett inlägg till!!! :)



Så mysigt ni haft :)



Åh, so long Pissmooooo :)

2010-09-05 @ 20:30:26
URL: http://Krissil.se
Postat av: Mli

great, med mål.. såg dig i tidnigen idag igen hehe... alltid så bra!! puss

2010-09-06 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0