Gaah

Jag vill grina å äta gräs..
Fy faan vad mkt det är att tänka på...Å jag har ingen aaaaning om vart jag lägger alla papper...
Efter tre timmars funderande å letande kommer jga på att jag lämnat dom till revisorn...bra där..
Suck!
Försöker planera dagen så jag ska ha tid att gör allt viktigt men det slutar alltid med att jag står å äter springer till jobbet, springer hem...Springer springer...Känns som det är så mkt it huvve som verkligen trycker ner fötterna i skorna...Men men det är väl så i början...Rutiner, vad är det?
Jag är iaf lycklig, bortsett från ovanstående...=)
Nu ska jag duscha å äta tekaka...
å varm choklad...gud så gött...
Å du Anna..Jag behöver dej här hemma...Inte i thailand...fy vad dömt...Sitter varje kväll å grillar mej i datorn så jag kan vara lika brun när du kommer hem=)
Hejjda

Kommentarer
Postat av: Anna

men å jag behöver ju dig!!! Skypa ikväll?? PUSS!!

2010-05-11 @ 12:49:30
URL: http://krissil.se
Postat av: Anna

Fann en väska som var ganska lik...skicka bilden igen så får jag se :) KRAM!

2010-05-11 @ 19:51:26
URL: http://krissil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0