FreeSTYLE

Ett namn vi valt för vi har en tanke...En tanke om fri stil, fria sinnen...Ja ni vet allt sånt där=)
Idag har jag och Anna stylat och sminkat till modeshowen på Palladium innan SATC2...Mkt bra film btw...Jag tyckte den va bättre än ettan...
 
Iaf, bjuder på lite bilder på våra modeller...Och till skillnad mot dom andra svävade vi ut lite mer...Funderade ett tag på om vi skulle skippat sminket på boysen men dom ville oxå bli makeade(?)  så vi tänkte att vi kör det enhetligt...Tjejerna som var våra modeller dansade oxå..Skitduktiga verkligen...Streetdans...Imponerad..=)
Modellerna hade kläder från JC och vårt tema var Street...
Kommentera gärna och skriva vad ni tycker=)

Har även haft Elin på salongen idag...Fick fria händer och det tackar jag för=)
Your hair is rocktastic=)

Joelle- Hår och Make- Moi..(Skulle självklart tagit ur hårnålarna på sidan, jaja)






Petter- Alias för dagen, Robin i Batman=) Hår make(?)Kladda lite ögonskugga=) -Moi



Mirja. Hår och Make Anna





Ola såklart=)
Hår och Make- Moi
Ögonskugga advanced här=)



Mathea. Hår och make Anna






Elin, nyklippt men ofärgad...Glömde såklart förebild...som vanligt...




30 min senare=)




Grymmers=)


Hoppas ni e nöjda nu när ni fått lite pix..
Nu ska jag mysa med mannen...Imorgon e det Bröllop som gäller...Ska servera=)
Hoppas alla får en trevlig jössefröjda...

Hejjda

Kommentarer
Postat av: Anna

Wow! Coolt :) Duktiga ni är! Varför tema street och inte glamour på premiären? Eller...jag kan ha missat nått :) kärlek!

2010-05-29 @ 00:01:24
URL: http://Krissil.se
Postat av: Elin Ohlsson

Åhhh va snygg jag e!!!!! :D hahah!

2010-05-29 @ 13:04:52
URL: http://doolally.blogg.se/
Postat av: pegah

jävligt nice alltihop!

2010-05-29 @ 13:29:19
Postat av: Cecilia Kristensen

Coolt´!

2010-05-29 @ 14:48:23
URL: http://ceciliakristensen.blogg.se/
Postat av: Mli

Du e sååå Flink baben!!!

Tack för i lördags, blev inge hem på mig fick dra t sunne för smillusen va lessen som attans!!! =(

Slytar dy tidigt nön dag???? pusssssss

2010-05-31 @ 09:16:16
Postat av: Malini

Niiice!



Go Freestyle! Ni är grymt duktiga!



gilla



2010-06-01 @ 15:08:48
URL: http://malini.myblogg.se
Postat av: Ulrika Jakobsson

Hej,



Jag ser att du tidigare skrivit om Radiotjänsts Tackfilm. Idag lanserar Radiotjänst en uppföljare till förra årets tackfilm och jag tror att den är intressant för dig, därför har vi gjort en film där du får vara hjälten: http://www.tackfilm2.se/?id=1275562944033ID586

 

Du får gärna använda den eller göra en egen version på tackfilm2.se.

 

Hoppas du gillar den och kontakta mig om du har några frågor!

 

Med vänlig hälsning,

Ulrika Jakobsson

Pronto för Radiotjänst



2010-06-03 @ 14:31:25
Postat av: Anna

Aww snyggt, kul med lite bilder ;)

2010-06-09 @ 16:09:03
URL: http://rocktassar.se
Postat av: ...

Vad har ni för telefon nr? hittar det inte någon stan :P

2010-08-05 @ 21:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0