Fredag

Har precis satt min mjuka röv i soffan....jävligt gött..
Ännu en vecka avklarad och det känns såååå bra...bla bla bla..
Ska ta bilder och lägga upp...Tycker det borde finnas ett enklare sätt att lägga upp bilder...E ju egentligen jävligt lätt men ok..Ja e laaat..
Hitta kameran, hitta sladden, sätta i sladden, ny mapp, välja kort från kameran efetrsom den inte rensas, välja bild till bloggen å sen ladda upp...Lite projekt e det allt...
Var med göbben i älgå och kollade på match..Älgå-säffle...1-1..Älgå kunde väl gjort sisådär 5 mål till minst...Dom kanske borde träna på avslut???
Imorgon ska jag stå i kiosken när dfk spelar mot klässbol..Mamma har varit söt å bakat sockerkaka å kladdkaka som vi ska sälja...
Innan matchen ska jag hälsa på Malin...Mård för er som inte vet...Ska bli så kul..Händer inte alls för ofta tyvärr...


Hittade föresten en bild där jag nästan har page...Försöker ju spara nu, ska försöka anstränga mej å hitta bilden så får ni skriva vad ni tycker...=)

Näpp, hittade den inte...

Vad gör folk på internet så länge?
Jag försöker hitta nåt roligt me när man kollat mail o fb å nåns blogg så e de ju lixom inte kul längre!
Vad gör ni?
Oskar ser på nåt krigsprogram som e sådär lagom intressant...Men om han fick se ett avsnitt skulle jag få se L-word sen....Ganska bra deal=)
Trevlig Fredag!


Kommentarer
Postat av: Elin Ohlsson

Haha strökollar på youtube ;) bra grej! Annars känner ja igen problemet...! See ya tomorrow :P bye bye

2010-05-16 @ 17:45:07
URL: http://doolally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0