My birthday!

Idag e ingen vanlig dag för det är min födelsedag=)

Slog upp ögonen halv åtta och drog ett djupt andetag å kände efter hur det känns att vara 25...Fantastiskt måste jag säga..=)
Ska få frukost från City nu å öppna paket från kärleken...
Sen börjar det rulla på...Packa, städa, handla, systmet, flogned, ställa iordning lokalen, steka färs m,m m,m m,m=)

Miona kära svärföräldrar ringde å grattade mej imorse och försöker lura mej med att jag skrivit in att jag fyllde igår i deras almanacka..det kan ju inte stämma...Jag måste ju fått för mej att jag blev 25 å skrev den 25e..=) Jag tror dom sett fel..Ska berätta för er när jag kollat upp det...
Nej nu ska jag öppna paket...
Ha en bra dag allihop=)

Kommentarer
Postat av: Kusin

GRATTIS baby! Syns senare idag, wihooo! :) Puss

2010-03-26 @ 09:00:46
Postat av: Anonym

Grattis tjejen! =)

2010-03-26 @ 11:17:58
URL: http://waiora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0