Morning

Imorse var jag och kärleken uppe tidigt och gick runt vik...Har precis avnjutit en god frukost med ägg bacon å knäckebröd..Fantatsiskt...
I vanliga fall hade jag varit vaken i 17 min ungefär....
Var behagligt väder, så där lagomt kalltvarmt...Tur att vi har lika korta ben så det blir samma hastighet när vi älgar iväg...
Gick lite sakta utanför verken för där va man ju tvungen å kolla på traktorerna...Det står ju några där i annan färg så då fick ja mej en lektion om varför...Å va man egentligen gör där inne i fabriken...Jätteintressant...(Stängde av ena örat å koncentrerade mej på ipodens ljud i det andra)


Idag säger vi grattis till Caroline som fyller 24 år=)

Många som fyller år i Mars...En fantastisk månad om jag får säga det själv=)


Nä, nu ska jag mysa lite innan jag går till jobbet...


Dagens bild: Våran graciösa tax Milcshake i Flogned...
Fantastisk kvalité på bilden...Pappas iphone...


Kommentarer
Postat av: Cecilia Kristensen

Uhh för mycket text igen på alla inlägg kan du inte ha en kort CIssiversion?

2010-03-25 @ 08:53:23
URL: http://ceciliakristensen.blogg.se/
Postat av: Anna

Naaw! Milkey =)

2010-03-25 @ 18:29:25
URL: http://krissil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0