Lova

Tänk att det är ett år sen, ett år sen man gick och undrade om det kommit nåt. Blev det Love? Vi var ju säkra på det. Men icke, det blev världens sötaste underbaraste lilla Lova!
Grattis..Om några år, sisädår 14 (?) kan jag bjuda på en öl å spela lite Eddie meduza för dej=)


Nu till det ständiga problemet. Vad ska man laga för mat. Kollar recept på nätet men inget lockar.
Varför kan jag inte älska gröt så man åt det hela tiden.?? Lättvindigt vore det iaf...
Idag har jag bestämt för att spara långt hår, vi får se vad jag bestämt imorgon=)
Har fantastiska planer för livet just nu. Om en vecka kanske ni får veta=)
Nästa torsdag vet ja iaf vad ja ska göra. Då ska ja steka 8 kg köttfärs...
Oj detta blev lite hoppigt men jaja..
Det kommer bilder snart, i promise=)

Kommentarer
Postat av: Sofia o Lova

Tack på förhand!!:)

Mamma ser framemot detta...

Ha en bra dag vännen!

Kramar från Lova o Sofia

2010-03-18 @ 08:30:03
Postat av: Miriann

...det gick bra =) lite jobbigt idag men har tagit lite tabletter nu ;)

2010-03-18 @ 11:49:44
URL: http://waiora.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Nu blev jag djävulskt nyfiken!! :D



Du... vad ska jag göra med håret? Jag skulle vilja ha lite lockigt/vågigt, men inget jävla krullafropermanent :P



Lutar åt att vi kommer mitt på dan på fredagen tror jag och att vi åker hem söndag om det är okej. Dock beror det på hur länge vi får hundvakt, än så länge har jag inte hittat nån som kan ställa upp men det löser sig på nåt vis.



Puss o kram

2010-03-18 @ 21:31:16
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Anna&Trion

Uhh spännande ;)

2010-03-20 @ 20:42:15
URL: http://ludde.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0