Lördag

Den där superfancyslimdatorn var inte så jävla fancy som ja trodde...
Lämnade tillbaka den efter två dgr så det e därför det varit bloggotrka...
Lånar nu Olas dator...Hööken har lovat mej att datorn kommit på måndag å det får jag hoppas, har ju väntat en vecka nu..=(
Just nu sitter jag och e tuppen i hönshuset hos olsén...
Det e jag Oskar, Olsén, Fredén, Bylund, Nicklasson jr, wadman och tholén...Det e ett jävla kackel här...=)
Hoppas det blir spel här snart, typ buzz å sånt för just nu sitter vi å ser på böghockey...På en lördag, fy faan vilken tråkig sport....bläääääää...
Trevlig lördag, även för er som betalar 200 jävla spänn för att trängas som en sill på Tiki å lyssna på Mustasch..!!
Hejj hejj, återkommer med mer inlägg när jag fått min efterlängtade dator..

Kommentarer
Postat av: Anna

Böghockey! haha, det som är så kul ;)

2010-03-07 @ 21:02:54
URL: http://krissil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0