Känner du ullan dull...?

..Han som gick ihjäl sej i rögen...


Nu står tacopajen i ugnen..Gött...

Haft en skön måndag på jobbet...Fullt upp men ändå bra inbokat, typ...

Ikväll är det sista gången på vattengympan...Sista gången jag och Anna får visa upp våra smäckra kroppar för damerna...Lite synd, men de vette faan om jag blev så vältränad..Hade ju förväntat mej en superslim kropp efter denna badinga...Kanske får gå över till det där med att lägga om kosten trots allt...
Äsch då, man får ju inte bli för smal....Haha aint gonna happen...Möe å ta i mer å va gla i..Eller va sa han bonnen från arstan...

Funderar på att börja lägga upp dagens bild...Vad tror ni om det..??
Under det här inlägget finns det ett kommentarsfält där ni kan gå in och svara på den frågan...Man lixom bara klickar på kommentarer...käckt väl?

Oskar har varit duktig å städat å skurat...Jag har diskat å lagat mat så jag klappar mej själv på axeln, som jag gör varje gång jag gjort nåt bra enligt mej själv...

På Onsdag då ska ni få reda på en hemlis...Roligt va?

Dagen bild: Bagarn frå ste...Snygg väl=)
De blev iaf goa bullar....(klapp på axeln)




Kommentarer
Postat av: Anna

Men käre Maj-Britt, vad är det jag ser!!!Hela tyngden på kaveln, knogarna vitnar och tungan rätt i mun,han ser fantastiskt stabil ut Karl-Oskar Bagare.

Är det efterrätten tills fredag som bakas frenetiskt??

2010-03-22 @ 20:19:01
Postat av: Miriann

Ja! till dagens bild ;)

2010-03-22 @ 21:11:31
URL: http://waiora.blogg.se/
Postat av: gabby

i love love love to read your blogg=)

å JAA till dagens bild;)



Ska bli SÅ kul till fredag baby!



2010-03-22 @ 21:46:37
Postat av: Sofia

Klart vi vill se en "dagens"!!!:)

Kram på rä!

2010-03-23 @ 08:51:36
Postat av: Emelinda

Dagens bild låter finfint! ;)

2010-03-23 @ 09:10:17
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: mli

dagens e bra shit babe.. freda närmar sig.. YEAAHH!!! Se you on stage girl!!

åh va fan, bagare?? Bra grabb de där du =)

2010-03-23 @ 11:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0