Dä närmar sej

..den stora dagen...Jag och Oskar har precis gått igenom frysen och kollat hur mkt köttfärs det finns...
På menyn på Fredag blir det tacobuffé=)
Det duger la åt alla?


Idag säger vi grattis till Dan som fyller år=) Grattis mannen..!!

Har köpt crash bandicoot via netstore eller vad det heter så nu kan jag oxå spela tvspel...Ganska kass grafik eftersom spelet e gjort till ps1 men va fasen, ja e inte så kräsen...Skulle vilja ha sonic oxå...=)

Ska försöka sätta göbben i arbete å laga mat åt mej men det går som trögt..Det e tydligen vi fruntimmer som ska göra sånt...Men alla ni kvinnor vet ju att vi bestämmer i slutändan så jag räknar med att han står i köket om 5...
Det får bli makaroner å köttfärsås...möe godare än spaghetti...
Näe nu blev de visst ändrat, vi äter ute...jaja jag får bestämma vart iaf...haha


Dagens bild: Jag o Astrid i K-stad..
Vad i hela världen tänkte jag med när jag blev mörk..Kolla mitt hår..Det är ju långt..Å vitt...Å fint...Å långt...Å vitt...Å vitt....Fy faan vad trött jag blir på mej själv alltså....Fy faan, det var bättre förr...Eller ja iaf dec 09 hårmässigt...Jävla dret...Nu e det kontrakt Hanna...Funderar på om jag ska ta å skriva ett denna gången...
Ska muta Oskar med att -Jag tycker alltid du e snygg! inte fungerar längre....Näe, nån måtta får det va...


lkjhbflisdhflkjngalkdjlfkdjhlkjndlfkjvlaksjdlfkajsflvkjsblakjbdlkjvblksajblvdkjbvslkjsbdvlkjbsdkjvblkadvblaskbvksab..
Ungefär så känns det....Detta med håret alltså.....





Idag har tankarna varit i sthlm....Jag saknar dej gumman!

Kommentarer
Postat av: Mannen :)

Tack du..! :D

2010-03-23 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0