Årets fest

Oj oj oj vilken kväll...Allt va perfekt, precis som jag tänkt mej..Alla var dritings..Precis som planerat....
Maten blev uppäten..Förutom alla chips..Har typ 5 tacochipspåsar kvar...=)
Så om ni ska göra tacos kan ni få chips av mej...
Känner ju väldigt blandat med folk och för att slippa grupperingar som det blev direkt när folk kom fick alla tjejer ta av sej en sko å killarna fick dra en sko var ur en sopsäck...Blev en jättebra blandning av folk=)
Hade ett quiz med 25 frågor om mej och ett kryddquiz...Väldigt många roliga svar...Laget med Hanna och Mattias stod för dom absurda svaren men det var väl väntat=)
Hade köpt 4 engångskameror som jag ställt ut på borden så det ska bli jävligt kul att framkalla=)
Vinnarna i tävlingen vann en supersnygg t-shirt, det var Anna, Pia och Martina...
Det enda som var tråkigt med kvällen är att någon spillt sprit i min dator så enterknappen e jävligt seg, men det borde gå å rengöra på nåt vis....
Har fått världens bästa presenter..Tack tack tack alla som var där å förgyllde kvällen...
Slänger upp lite bilder nu.. Mattias har massa bilder som jag inte fått än så det får duga med mina sålänge=)



Lite mat hemma hos mami å papi innan det drar igång...


Att steka 8kg köttfärs konstaterade jag snabbt att det var nåt av det tråkigaste jag gjort...


min fina välkomstaffisch...


Pejta fixar ljud=)


Jag å han...Den där bröllopsfotografen, som blev hans smeknamn under kvällen...


Hanna å Mattias


Boström å Ola..


Maria å Mattias


Ola å Malin


Marie å Gehrken


Kvisten å Tuhus


David Å Pia


Elin och Micke, som kör sin snyggaste pose


Malin å Fredén


Anna Å Jonas


Fahlstad å Maria


Mli å Österberg


Kusin Emelinda å Molin som kör sexy pose..haha


Rebecca Allie å Jennifer...=)


Gabby å Christer


Anna å Pejta...


Daniel å Per



Vinnarlaget, Martina Pia å Anna..



Mli=)


Mitt fina halsband som jag fick av kärleken=)


Anna saknade Claes så hon tog oranginan istället...


25 fina rosor av mami å papi...

Kommer bilder på tårtorna oxå som var lite speciella...
En del bilder har jag försökt rotera men det gick inte...
Ni får vri hövve...

Christer Mård stod för snyggast move när han gör magplask på ett bord så det ställer sej på högkant å sen somnar neranför scen=)

Thomas tuhus försvann å vi tyckte det var tråkigt att han inte sagt hejdå, det visade sej att han korkat på övervåningen och vaknat där åtta igår morse..Haha faan vad roligt, vakna där på golvet ensam å bakis å bara- hallå!!
Haha vi trodde ju han gått hem så vi låste ju å drog vid fyra...Kiknade av skratt när han ringde å berättade igår...
Tur att hans mamma bor i flogned...
Roligast ever...

Det var allt för idag...





Synd att inte du finns här så du kunde varit med...<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja jävlar, verkar som vi missade en jäkla fest :D Grattis då gums, 25 å allt! :)

2010-03-28 @ 18:08:06
URL: http://ludde.cybersite.se
Postat av: Mli

men jäklar va vackra bilder..... det gäller att bjuda på sig själv! =)

2010-03-28 @ 21:03:57
Postat av: MaryBary

Underbart:-) Ska bli spännande å se bilderna från engångskamerorna, hehe:-)

2010-03-29 @ 09:51:21
Postat av: ylva

Grattis i efterskott :)

2010-03-31 @ 19:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0