Ansiktslyftning

Har nu klippt av mej ALLT hår och blivit vit..göött, i love it=)
Blekte en gång igår å varken jag eller Hanna har nånsin skådat ett så gult hår..
Vi provade en ny blekning som ska vara lite mer skonsam, jo tack men lite väl...vem vill ha fin kvalité om det är gult?
Blekte det en gång till idag med den riktiga blekningen som det är lite fräs i=)
Har stramat så i hårbotten idag så jag ser tio år yngre ut..Najjs=)
Nu e jag iaf så gott som vit...Å kört ärrä...


Har inte nån kabel än annars hade jag ju självklart bjudit på bild...Jag lägger ju faktiskt upp bilder varje dag..*harkl*

Kommer precis hem från Maria, blev bjuden på fantastiskt god mat efter jobbet..Trevligt trevligt..

Nej nu ska jag se på tv...

Godisfri i 4 dgr..yey fatta vad stolt ja e=)




Kommentarer
Postat av: Jennifer

like =) må se bild snart :D

2010-03-11 @ 12:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0