Träningsvärk

Min kära vän Jenny är på gran canaria så igår red jag Kenta åt henne...
Herregud alltså vilken träningsvärk...Ryggen, ljumskarna och axlarna...Shit...
Gick iaf väldigt bra...=)
Kunde jobba ihop honom lite, var faktiskt inte alls mkt giraff...=)
Mkt trevlig pålle den där Kenta...
Skönt att det sitter kvar så mkt (förutom musklerna då)...

I fredags våldgästande vi Mli och Tom i sjöhaget..Mkt trevligt...=)

Igår var det partaj...Roligt, mindre roligt idag...

Idag har vi bara slappat...Var ute i ste flera timmar och låg i soffan å glodde på tv...Lagade västerbottenostpaj...mmm d e gött d...
Hälsade på Olle och Maj..
Var i Sulvik och såg på Ttyskland-Australien hos Sofia...
Nu ska jag gå å lägga mej...
Imorgon e de match mot kil...Håll tummarna...=)


Det har fastnat nåt i L knappen....fruktansvärt irriterande när man måste slå ihjäl knappen för att få ett L....
Vi kan göra ett test...Jag ska nu trycka tio ggr normalt på knappen så ska vi se hur många det blir...l...Nej men se där...ett litet L...som sagt, IRRITERANDE....

Karl-Johan (Oskars lillebror) vann en triathlontävling i örebro idag...Och slog gamla banrekordet med dryga 13 minuter...GRATTIS...
=)

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0