Otrogen

Jag har varit otrogen...Idag...Jag har hittat en kärlek...Han heter OOW eller Owe som jag valt att kalla honom...
Han är fusionblå och får mitt hjärta att klappa många ggr när jag sätter mej i och får vrida om nyckeln...
Jag har för tillfället lämnat bmw bakom mej och vänstrat med saab...
JAG HAR KÖPT EN BIIIIL...Och inte vilken som helst...Owe...=)

Vill ni se bild?
Klart ni vill era nyfikna jävlar...=)

tadaaa



Lite eller ganska mkt göbbvarning på fälgarna men det blir det snart ändring på=)


Har ju hänt en del på senaste tiden...

Har äntligen orkat göra lite mål på fotbollen, det e bra för psyket det..
Bra för laget med lite vinster...

Födelsedagskalas för Ola Bylund och Anna Lindström...Väldigt trivvle..Anna bjöd på underbart god paj...Tack för det...
Hos Ola grillade vi körv, det e underskattat det..

Premiär på bryggan .Fick med mej favvosoffan ut, inte en dag eller år för sent=)
Såg ut som vanligt tyckte jag, lite högre byggnad bara å ännu trängre på magasinet...

Jag och kärleken bjuder på hus, det ni=) Håll tummarna...

Igår var jag och Malini i karlstad med våra vovvar....Gizmo hade inflammerad och sprucken analsäck..
För er som inte vet vad det är ska jag förklara...Klockan tre och nio runt ravhöle på hundar sitter det analsäckar...Dom ska tömmas lite varje gång hunden bajsar...Gizmo har inte klarat tömma sina själv så det är förklaringe till att han åkt kana på mattan...Tänkte kolla upp det när jag skulle kastrera honom men hann ju tyvärr inte så långt...
Uppstår det mer problem kan man operera bort dom...Anledningen till att dom har analsäckar är för att innan hunden blev tam användes det för att märka revir, typ...Alltså inte bara med kiss..
Iaf, den hade spruckit så vi fick söva lillkillen och tömma...Det ska ju vara flytande men på Gizmo var det som lera..=( Så nu har han en fin tratt...Två mediciner och salva några ggr om dagen...Ganska komiskt det här mer tratten men ändå inte...Han har nästan lärt sej att skjuta upp godiset i tratten och vända huvudet upp...haha..
'Här sitter han med sin älskade råtta=)
Perry, han behöver lixom inte hålla i den utan den ligger med i tratten så länge den inte ramlar ur...
Lite underhållande måste ni hålla med om?



Jaja...Nu ska jag mysa ner med göbben...Och förresten..Ni har väl röstat på Malin??Om inte, GÖRT!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, Gittan!! Stackarn å förstås... :)



Bilen är ju såå snygg! Vill ha mig ett åk snart :)



Kyssen

2010-06-11 @ 10:42:51
URL: http://krissil.se
Postat av: Mli

schysst kärra baben!! =)

Stackars Gizmo, men han ser ut som en primadonna i sin tratttt!! =)

Förövrigt.... Miiiisss u like hell.. så vi syns snart! Pöss påssä

2010-06-11 @ 19:42:38
Postat av: Anna

Ohhh sååå snygg den så jaaa ;) Grattis till RIKTIGT bilköp ;) Nu har ni många vuxenpoäng på kort tid... bil, bjuda på hus... ! :D



Hahah vad har han på huvudet? :) Lite sött med tratt, men jävlar så otympligt!

2010-06-11 @ 22:46:35
URL: http://rocktassar.se
Postat av: Emelinda

Najs med ny bil :D Och vad spännande med budgivning på hus, var???



Mor & fars Fabian har fått göra så där två ggr med analsäckarna. Nu valde de dock tillslut att operera bort skiten för det var så illa. Stackars små krakar!

2010-06-15 @ 15:35:09
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0