mmmm

Sitter så gött på rava i söffa nu=)
Gjorde ju sista dagen idag...Gött=)
Det första som händer när jag går utanför dörren på jobbet är att jag lutar mej fram för att ta upp ett pappaer som jag tappat, vad händer?
Iphonen åker i asfalten och har tusen sprickor...najjs....Går å hämtar ut visitkorten där det självklart blivit missförstånd och 250st e fel...Men det e ju lätt fixat...Nu kan ju iaf allt gå bättre....Lite surt med telefonen bara..Men höök kunde hjälpa mej..Han provade ju på Molins telefon å det gick ju inte så bra men nu vet han ju vad han gjorde för fel=)
Ska snart börja packa inför danmark...Vi åkert 03:45 från helmia...Har inte bestämt mej om jag ska hålla mej vaken eller sova några timmar...

Grattis till Sofia som fyllt 30=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0