Rubrik, typ

Hej folkens...
Tydligen så har AN nån slags kärlek till mej iförd matchställ och fula grimaser...Tackarrrr...Man e så jävla vacker på fotbollsbilder så ni brudar som e med i slitz, moore och dylikt släng er i väggen, bilder i AN är allt annat än retusch o fejk...

E gladast i världen över att Mli å Tom nu e stadsbor...Nu kan vi ses hur ofta som helst...

Nu är det bara sex dgr kvar...Sen blir jag egen företagre...Coolt va=)

Imorgon ska jag å kärleken till Tiingeling och Dan i karlstad.. Blir mysigt de..Lite shopping på lördag oxå, på gina såklart!!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, kommer bli mer uppdaterat när företaget rullat igåg...Kanske=)
Nu ska jag duscha å packa inför charlestown, som vi kallert här på nygata.....

 hejjda

Grattis på 1-årsdagen Underbara Smilla! (I förskott)...=))


Hittade inte sladden till kameran där jag har kort på Smilla så ni får ett på mamin istället=)
Inte lite snygg som mus...


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh men va sköj å lämne Arvika jämt för e stönn :) Så jäkla dåligt med tid över här men jag ringer på hemvägen så planerar vi in nått mys. Hade ju i tankarna att du skulle ta tåget hit till örebro på söndag och umgås med mig å sebban för att vi sen skulle ta Pebbels hem :) men...en annan gång! Köss på räj :)

2010-04-15 @ 22:59:37
URL: http://Krissil.se
Postat av: Mli

Ha de så mysigt i kd gummsan!! Underbart härligt att ha dig nära igen =)

Smilla tackar å bockar! The picture is very nice.. =) puss å tre kilo kärlek från hela högen

2010-04-16 @ 09:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0