Förkyldis

Näsan e helt täppt, hövve bankar...Men jag grinar inte för det...
Sitter nu i karlstad och väntar på att lasagnen ska bli klar...
Gött...Lite rollo oxå..Man får ju faktiskt äta när man e sjuk...
Svinnöjd med mej själv efter att inte ätit godis på nästan två veckor...typ..
Vi har ju godisdag på söndagar...Så i söndags köpte vi en rollopåse, jag åt fem..Superstolt..
Men i Tisdags, då blev jag helt galen..
 -OSKAR, JAG MÅSTE HA ROLLO....
-Men det e inte söndag idag!
-JAG MÅSTE!!! Det slutar med att jag sitter och vräker i mej en hel rollopåse på typ 15 minuter...Skön ångest å magvärk efter det...Men det va gött=)

Tingeling har varit i STHLM och blivit fotograferad...Hon e så snygg, min fantastiska vän=)



Ger mej själv cred eftersom hon fått tröjan av mej å den gör ju hela bilden=)



Sånt här hår skulle du ha Anna=)
Miss you by the way...

Imöra blir det GINA för hela slanten...Fick ett presentkort till av Ting å Dan..Tackarrrr....

Hejj hejj

Kommentarer
Postat av: Anna

Tro mig, jag sparar!!! :) Jättefina kort, verkligen! Miss u too! Ses snart :) pussar!

2010-04-18 @ 01:40:09
URL: http://Krissil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0