Thx

Tack Kjell för att du e så söt å snäll å fixat ny header till mej..=)

Kjell har även tipsat mej om något annat som gör mej såååå glad....
Men det förstår inte ni för det handlar om ett dataspel...suck
Erika, du kommer oxå bli glad, lite frustrerad kanske, men glad=)

Kan man få wiplashskador av någon annans humörsvängningar???
I think so...

Feber och halsont...Det är då man ska vila framför tvn....om man inte har nån då?
Då vilar man framför datorn...

På tal om Twilight, det har ju börjat en ny serie nu, True blood....
Fasen i´m addicted....Jag och Johanna...Men, vi gillert...


Kommentarer
Postat av: Kjell

Nemas, handlar det om WoW kanske?

Var det jag som tipsade om detta fenomen?

Du får akta dig så att du inte blir beroende av detta fenomenala spel ^^

2009-09-09 @ 11:42:34
Postat av: Anna G

Men coolt babe! =) headern asså...kjell karin is tha man! =)



Men du, introducera mig för den där blodiga serien snarast!! Alla pratar om den ju...vill å!

Puss pårrä bäjby

2009-09-11 @ 22:57:14
Postat av: Erika

ÅÅÅ vad jag fick rätt denna gång...=) Jag sa ju att du kommer gilla true blood=) fixar säsong 2 åt er snart..måste ladda ner nytt för moi har ju tagit bort fel när jag skulle rensa bland avsnitten och ta bort de som var nåt fel på....lyckas ju jag..hehe

2009-09-27 @ 23:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0