Mysig Helg

I Fredags efter jobbet åkte jag till oslo...På tåget träffade jag sj´s otrevligaste kvinna...
Varför jobbar man med service om man inte är trevlig...kände för att slänga upp ett inlägg med tusen elaka ord rikitat mot henne men nee..Så, nu glömmer vi det..

Hade iaf riktigt riktigt trevligt hos Cecilia...Lite party, massor av paninis och god norsk choklad...
Var hemma hos min vän Julia, såå roligt eftersom vi inte setts på 2 år!!

Kom hem halv elva imorse...Jag och Cecilia satt jätte sociala med varsinn ipod på vägen hem...=)

Spelade match mot kil idag...1-1...not good...Men men ett poäng iaf..

Har nu tagit tag i några delar av mitt liv...Något som verkligen hållit mej kvar i arvika är min lägenhet...min fina fina fina lägenhet...
Den ska jag säga upp imorgon...Har i smyg flyttat in hos min kära Anna..=)=)
Å mitt rum e så fint så fint...
Lägger upp bilder imorgon när jag fixat internet till min dator...
"man ska inte hålla fast vid döda ting", sa min chef till mej...det har hon ju jävligt rätt i...
Jag kan ju inte sitta å titta tillbaka på mitt liv och känna att jag aldrig gjorde nåt för jag gillade min lägenhet så mkt...Plus att jag sparar massa pengar nu=)
Fick hjälp med flytten av Johanna KarlOskar och lite lite av Ola=)
Kristian hjälpte mej att måla lite oxå...
Tack tack tack tack tack tack....

Hittade mej förrsten världens snyggaste stövlar i Oslo....funderar verkligen på att köpa...=)
Ska kika lite på nätet först om jag hittar några jag gillar mer...

Ikväll har jag och Johanna ätit scones å sett på True blood...Trevligt..
Längtar tills imorgon när jag förhoppningsvis får sova med min nya sambo...

Nej nu ska jag sova....

Å Grattis till vinsten Anna å Ludde=)
Ni e bäst....

Ska förresten sälja min soffa...nån som vill köpa???

Å en till grej...Har tagit ur piercingen i tungan...jämt för en kvart sen...funderar starkt på att inte sätta i den igen..Vad ska jag med den till egentligen...Får se hur det känns imorgon...E ju faktiskt skönare att inte ha skrot i munnen....Kan ju inkassera cash från fader annars om jag inte sätter i den igen=)

Nej nu SKA jag sova=)

Natti

Kommentarer
Postat av: Sambon =)=)=)=)=)=)=)=)=)

HIHIHIH hela jag blev skitglad och pirrig när jag läste att du flyttat in...även fast jag vet det så är det ju SÅÅ roligt!! =) Mysigt vi ska ha gumman min. PUSS påssä

2009-09-14 @ 09:20:01
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Emma

Tjena

kan inte du skicka bild på soffan och pris till mig på mailen...

kram

2009-09-14 @ 10:32:15
URL: http://www.emmas-schafrar.zoomin.se
Postat av: Anna&Ludde

TACK för grattiset ;) Sötis!

2009-09-14 @ 22:10:47
URL: http://ludde.cybersite.se
Postat av: Emelinda

Va fan, jag vill ju seriöst ha din soffa!!



Va roligt med flytt. Men nu blir jag nyfiken på vad du har för framtidsplaner egentligen? Sthlm? Söker du andra jobb eller vad är tanken? Puss & kram

2009-09-15 @ 15:50:29
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0