En patetiskt förlåt

Eftersom några av mina vänner faktiskt läser min blogg skriver jag ett inlägg här...
Min mobil är ju oxå helt knasig...
FÖRLÅT att jag aldrig ringer tillbaka, svarar på sms osv..
Tänker verkligen att jag ska göra det men det är så mkt i mitt huvud nu med all flytt å allt krångel kring det...
Som det ser ut nu sitter jag med dubbla hyror...kul det....ska försöka lösa det imorgon...Jobbar bara en å en halv timma...väldigt behövligt för att hinna med allt...Har inte fått igång internet till min dator heller...räknar med att det ska vara färdigflyttat efter helgen så då lovar jag och bättra mej....

Nu kommer Mamma å Pappa Sture å Lisbeth för att kolla i lägenheten..Eller ja S o L har ju självklart redan varit här=)
Mammas goda sallad å Lisbeths underbara kladdkaka...Gött...

Hejpåssä


Kommentarer
Postat av: Renée

dubbla hyror? Jag är ute efter lägenhet :)

2009-09-18 @ 11:38:31
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0