Tisdag för den som inte vet

Det betyder god lunch på jennys eller så betyder det bara att det är ännu en dag i veckan som e ganska tråkig...

Idag fyller mamsen år, så det blir kalas i flogned efter jobbet, eller i Ånnebol för att vara exakt..

Idag blir det klart med tapetseringen hemma...skönt, kanske vi kan få lite ordning...
Det lilla rummet ska bli en garderob, fantastiskt eftersom både jag och Anna tillsammas har så mkt kläder...Och skor...Och jackor...Och väskor...Ja, så mkt grejer så vi skulle kunna föda 15 barn var utan att behöva köpa kläder till dom...iaf i vuxen ålder...Om man nu kan kalla sej det...

Nej, föda å mascara...


"badass mothafocka metal clabbe" har talat, jag ska ha det i åtanke...Men det är inte rätt...



Ibland händer såna fruktansvärda saker, man finner inte ord...Livet är så jävla orättvist...
Tänker på dej Maya och finns här för dej, ALLTID...

Kommentarer
Postat av: Anna&Divino

Ska göra superfint hemma vi gumms! :) Maya Maya Maya Maya Maya Maya..... =(

2009-10-27 @ 13:29:27
URL: http://divino.dinstudio.se
Postat av: Emelinda

Vad har hänt Maya??? Nu får jag ont i magen ju. Kramar till tösen

2009-10-27 @ 19:29:35
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Emelinda

Åh neeeeeeeeeej!!!! Jag får rysningar och blir alldeles tårögd. Stackars gumman!!!!

2009-10-27 @ 21:39:37
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Maya

Tack Bindibabe!

2009-10-30 @ 17:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0