Mârten

Ska du äta nån kölsöppe rå?
-Nej jag gillar inte det...
-Va, men det som är så gott...


-Blir det nå mârten då?
-Ja, jag har lagat så möe kölsöppe till släkta nu...ska du äta nån kölsöppe??
-Nej jag gillar inte det..
-Va det som är så gott...Med kölkörv i!!
-Njae ganska äckligt tycker ja..Ska köpa mej 20 par strumpor iaf...
-Men ingen kölsöppe?
-Nejj...

Ska du äta nån kölsöppe rå?
*suck*
-Nej jag gillar inte det...
-Va? det som är så gott, med frikadeller i..
-Nej fy faan kokta köttbullar, fy vad vidrigt...

-Ska du äta nån kölsöppe rå??

Men vad i helvete är det med den här jävla KÖLSÖPPAN....


kokad jävla buljong med vitkål, vad är det med folk???
Prata om nåt annat....ffs....


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Hahahaha!



Det verkar vara nåt med marknader & kålsoppa. Larsa's pappa stod o hjälpte Scouterna som sålde kålsoppa på Noramarken, fy fan så det luktade!

2009-10-01 @ 19:11:28
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Ting

Haha.. jag håller med dej :) jädra kölsöppa!!

2009-10-01 @ 21:09:17
Postat av: Anna

Blir det nån kölsöppa då? :)Hahahah

2009-10-02 @ 11:41:17
URL: http://ludde.cybersite.se
Postat av: Kjell

Vi har lite kôlsöppa kvar, vill du ha lite?

2009-10-03 @ 18:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0