Måndag igen

John blund grus fulla ögonen så man orkar knappt  titta...klia klia klia..

Motivationen att jobba idag är väl sådär, varför är det så varenda jävla måndag?

Blev iaf en lyckad tur till challa i lördags..
Hittade mej ett par riktigt fina täckbyxor, handskar, underställ och skjortan med stort S...
Har letat efter en speciell skjorta ganska länge nu å när jag gick där på centet å knallade förbi Carlings så hängde den där, mitt framför näsan...Det var kärlek..=)
Fick bli två. En grön å en turkos...hmm, inget ovanligt...
Får väl lägga upp en bild, men det blir inte nu...

Såg Fast and the furious igår, den senaste..Såg den på bio när den kom oxå, tycker den e riktigt bra...
Hon tjejen som är med i filmen är en kopia av Mirjamy...Eller tvärtom, jaja lika är dom iaf...=)
Najjs tösabet..


(Gal Gadot)


Ska försöka göra mej en smörgås, inte det lättaste när hela lägenheten är en byggarbetsplats..
Försökte få svarta luckor i köket men det gick ju inte...Hörde nämligen inte till standarden...
Fanns bara ful gul grå å blå att välja på...Och vit förstås så det blev det...
Dom kunde vara snälla å måla svart åt oss men dom kan inte ens hämta ut svart färg å då måste vi köpa själva vilket innebär att det tar en dag till innan köket är klart...
Inte så jobbigt kanske men nu fick det bli vitt...Då slipper vi ju måla om oxå när vi flyttar...
Lite halvtrevligt med byggarebobgubbar hela lägenheten så här på mörakvisten...Eller ja dom e iaf två..

Nej, smörgås å mascara...


Fått höra att mina vänner bakar bullar i ugnen å så får jag reda på det via djungeltrumman...Det gillar jag inte!!!


DiscoJocke sadlar även om och blir PartilleJonny, för den som undrar....



Kommentarer
Postat av: Badass mothafocka metal Clabbe

Vafaan! DiscoJocke & PartilleJonny? Jag är för fan "Badass mothafocka metal Clabbe"!

2009-10-26 @ 11:59:50
URL: http://blogg.matchsnack.se
Postat av: Anna

Haha!! badass... =) Jo men vesst! =)



Ja, de va lika faktiskt! Vill oxå ha en "tvilling"!

2009-10-26 @ 21:15:34
URL: http://divino.dinstudio.se
Postat av: Mirja

UH! TACK! Det var nog en av de bästa komplimanger jag fått någonsin!

2009-10-27 @ 20:23:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0