gaaah

Just nu har min mobil fått för sej att det inte finns nån täckning....
Den här mobilen har krånglat från dag ett...
Köpte mej ju en ny som jag av någon anledning slängde i backen...
Var ju då ganska nöjd när jag hittade min gamla eftersom jag glömt varför jag köpte en ny egentligen...'
Men nu vet jag ju varför...

Så nu till frågan....Iphone eller sonyEricsson w995...
Eftersom alla sonyericsson krånglat kanske man ska köpa en iphone, fast den känns lite klumpig...Och så har jag sagt till mej själv att aldrig köpa en sån...
Fast man kan ju ändra sej=)
Tycker sonyericsson telefonen e snyggare, men ska man köpa en snygg eller en bra??
Som pappa sagt till mej...-Köp för guds skull inte några skor som e bekväma...=)


Man känner sej iaf helt handikappad utan mobil...






Kommentarer
Postat av: Anna samba

Men gud vilket bra inlägg för giss om ja har grönne varför du inte svare mig på sms å så... :)

Puss Puss

2009-10-05 @ 14:54:44
Postat av: Guldfisken :)

Iphone!

2009-10-05 @ 14:56:19
Postat av: Emelinda

Har du kollat in Sony Ericssons Satio? Släpps nu i oktober, den vore väl nåt för dig :) Puss

2009-10-05 @ 20:44:11
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Jannie

Lätt en Iphone! Skit nöjd =D

2009-10-07 @ 22:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0