Cheers

Trött....
Förstår inte hur det kan vara så mycket att göra hela tiden..Förstår att pensionärer e dom som är mest upptagna..
Whatever..

Inväntar min sambo som för tillfället flyttat in hos discojocke (Claes)...
Tapetserargubben kom i torsdags å det ser ut som fasen här hemma..
Sambon har inget rum...
Själv sover jag hos jägarn, eller här ibland, fast mest där...ÄSCH....

Kvällen igår bestod av god mat hos mamma å pappa...
Fick sålt soffan och soffbordet igår oxå...
Både jag och köparen e glada över det...Vilken jävla tur...
Fader sitter nu på bussen på väg till Gardemoen, han ska till Espanõlos å lira golf...
Vore ju faktiskt skönt med lite värme...men men jag får väl nöja mej med nya tapeter...


Nu blir det breakfast ala moder i Ånnebol sen Challa...

Karlstad???-Kallt som faan här hemma!!!

Kommentarer
Postat av: Anna&Dino

Haha! Va? Karlstad!! =)



Mysig tur idag, ses imöra vi. Koz

2009-10-24 @ 23:14:59
URL: http://www.divino.dinstudio.se
Postat av: Anna&Dino

Haha! Va? Karlstad!! =)



Mysig tur idag, ses imöra vi. Koz

2009-10-24 @ 23:15:28
URL: http://divino.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0