Rubrik

November är ju i särklass den tråkigaste månaden...
Allt e bara grått grått grått..
Har ingen lust med nånting...Vill bara ligga hemma i soffan hela dagarna..

Var på badhuset med Maria Smilla å Elias igår...Det var roligt...Kommer inte ihåg när ja badade sist...Hade oxå glömt hur kallt det var även om Oskar försökte övertyga mej om att det faktiskt är 24 grader...
Vattengympa vore ju grejen...Jävlar vilken träning...
Får klura på den...man kan ju lixom ha egenträning...Eller inte...Varför är jag så jävla lat????

Varm oboy får det bli ikväll...Oj oj vad jag vill ha oboy nu...Jättenu...

Hejjda


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Saaaakna. Kom hit!!

2009-11-17 @ 18:07:22
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Emelinda

Ingen. Haha :P



Nej men jag vet inte faktiskt, ska till jobbet idag och se om jag fått nå tider. Hör av mig, puss!!

2009-11-18 @ 12:12:45
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0