Rubrik typ

Fredag, skönt..
Helgen e ju redan planerad i minsta detalj så det är ju snart måndag igen...men men...
Imorgon ska jag rida=)
Satt hos Maria och berättade att jag var så himla sugen att ta upp ridningen igen, kommer då på i samma stund att hennes syster Renée har ju häst...
Vi ringer Renée å frågar om hon vill ha hjälp nån dag i veckan å det ville hon mer än gärna...
Så imorgon får vi se om jag och pållen gillar varandra...=)

Ikväll ska vi till bushen å lämna Frank...Han har fått besökskort som vi hoppas blir permanent=)
Ska hälsa på kusin i hans nya hus...Trevligt...
På söndag ska vi ut i skogen å med Imma...
Nånstans där emellan ska jag försöka sova=)

Lovade er ju en film igår...Och den kommer här...
Behöver träna lite mer på både agility och på att göra film...Men men, här får ni iaf nåt att titta på..=)





Håret, det blev blått....
Frågade sambon vad hon tyckte...
-Mörkt tycker ja..
-Ja men nu blev det inte så, jag undrade vad du tyckte om det här?
-Mja...
-Tackar..=)

Kommentarer
Postat av: Anna&Divino

Haha! Ja men, kan väl inte ljuga heller men som vi alla vet passar en skönhet i allt ;) Kul film gumms, MERA! =)

2009-11-13 @ 11:08:47
URL: http://divino.dinstudio.se
Postat av: Martina

Haha grym film!=) Va duktig lillskiten är!!=) söt trots sin storlek;) haha..:) hoppas de är bra med dig!=)

2009-11-13 @ 12:24:41
Postat av: Anna&hundarna tre

Haha skön film! Slippery var det ja... haha ;)

2009-11-14 @ 18:30:01
URL: http://ludde.cybersite.se
Postat av: Maya utan död älgkunskap

Hahaha vilken bra film,,han e ju skitduktig. Känns som ni smygtränat en del sen vi va där o körde lite:) Gött o se!Puss

2009-11-16 @ 21:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0