Onsdagagagagagaga

I like this song....Ganska mycket faktiskt...
Lady gagagagagagagagaga....



Har precis ätit pyttipanna....Hmmm...börjar tröttna lite på det...kanske för jag ätit det 5 av 7 dgr i 3 veckor...

Sitter å spelar lite wow...Har precis bytt guild till ett där det finns en karaktär med nästan exakt samma namn..en bokstav som skiljer så folk håller på att bli galna..haha roligt roligt...
Men det fattar ju inte ni som inte spelar...Maila för handbok...suck

Händer så himla mkt konstigt tycker...Läste tidningen idag å fick mej en rynka till i pannan...

Längtar till på Lördag..New moon å mys med ting dan å kärleken...Trevligt....
Nu ska jag spela lite...

Sambolove har kommit hem oxå...bra..=)

hej svej

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Första helgen i december är inget inplanerat förutom att jag ska på dop på söndagen i Degerfors kl 12. Annars jobbar jag eller har nå annat inbokat... Puss

2009-11-18 @ 20:46:23
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Anna&Divino

Haha! Näe det har du rätt i. Får be mathias ta familjekort på oss allihopa =) Julkort =)

2009-11-18 @ 23:46:30
URL: http://divino.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0