ive gotta feeling

Solen skiner idag..Och jag vet varför...
Det är för att det är din födelsedag idag broder...
Saknar dej och hoppas du har det bra där uppe...
Kärlek...


Idag fyller Erika år oxå.....Grattis Gammeltanta...=)

Hoppas du får en fin dag där borta i storstan...Och att du fixar nya biljetter till new moon, din jävla klant=)


Jag och Anna har precis varit hos extrapäronen och ätit frulle..Annas päron alltså..=)
Nu ska vi snart göra oss iordning för en promenix in da sun...Mysigt..
Senare idag bär det ju som sagt av till Karlstad, som jag längtat...
Mitt vampyrhjärta bultar..haha
Kul att få träffa Ting å Dan oxå...Var alldeles för länge sen....

Bra att Reza åkte ur idol...Hon e riktigt dålig tycker ja...
Nej nu ska jag göra mej iordning..=)

Hejjda


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Tankarna går till Jonas!!



Massa kramar till dig gumman. Puss

2009-11-21 @ 12:45:30
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0