erika

Jag orkar inte andas, kan inte andas..
Orkar inte tänka, kan inte tänka..
Det brinner i bröstet..
Smärta, ångest, ilska...
Vill inte...
Varför...??
Det var ju du och jag..Du och jag mot världen...
Det gör ont..Så ont så jag vill skrika ut min smärta men jag har inga krafter kvar..
Men jag e stark..Jag är stark för din skull Erika..
Erika, min bästa vän...Hur faan kunde det här få hända..Jag skulle ju varit där hos dej...Förlåt...
Tomhet, tystnad, funderingar...orkar inte en gång till...varför?
Smärtan i mitt bröst äter upp mej...Men jag ska klara det här...
Fy faan fy faan fy faan fy faan fy faan...
Snälla ge mej kraft...







Tack Mamma o Pappa...
Tack Oskar...
Tack alla underbara vänner som finns där för mej...
Om jag bara kunde förklara vad ni alla betyder för mej...
Jag behöver er nu...<3



Min fina fina underbara Erika...















Vila i frid gumman...
 Jag kommer göra allt för att kämpa för din rättvisa..
Älskar dej...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla ledsen Linda så du anar inte..

Så hemskt att något sånt här ens kan hända!

Sjuka jävla värld..



Jag och väldigt många andra finns här för dig, var inte rädd för att använda oss när du behöver det, lova mig det! <3

2009-11-23 @ 23:43:37
Postat av: Sofia

Har tänkt en massa på dig idag Linda. Vill bara att du ska veta det.

2009-11-23 @ 23:48:44
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch, jag ryser... Kan inte förstå att det har hänt, att det får hända något sådant!!! Så svårt att förstå när det är en sådan fruktansvärd händelse som skett...

2009-11-24 @ 01:56:36
Postat av: Emelinda

Älskade kusin, jag finns för dig natt som dag. Det är en sjuk värld vi lever i. Fina fina Erika...



Älskar dig hjärtat!!

2009-11-24 @ 06:41:11
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Jennie Baumann

Många styrkekramar till dig Linda..tänker på dig..

2009-11-24 @ 08:37:11
Postat av: Frida Jansson

tänker på dig linda..

2009-11-24 @ 09:50:11
Postat av: sofie

pappa ringde precis och berätta....direkt tänkte jag på dig...en kram hjälper inte...inget hjälper nog nu. Ta hand om dig och tur tt du har Oskar nu och familjen!!! kram

2009-11-24 @ 09:53:50
URL: http://soffansofie.blogg.se/
Postat av: nänna

Kramar till dej gumman, tänker då dej!

2009-11-24 @ 10:03:35
URL: http://nippertip.blogg.se/
Postat av: Maria Bengtsson

Tänker på dig Linda!! Ta hand om dig!! Massa kramar

2009-11-24 @ 11:22:14
Postat av: Martina

Jag kan inte förstå, jag har inte förstått.. att de har hänt.. Men jag tänker på dig Linda! Som någon annan skrivit, va inte rädd att använda dig av oss, vi finns här för dig!! Hör gärna av dig om du känner att du orkar och vill!! Saknaden är stor!

Många kramar!!

2009-11-24 @ 12:21:18
URL: http://martiiinaolsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra Unge

Jag kan inte förstå det, det är helt obegripligt, overkligt.. Fina Erika, saknaden är enorm.

Tänker på dig Linda, vill att du ska veta det!<3 Kramar

2009-11-24 @ 16:53:19
Postat av: Jojo

Tänker på dig i denna svåra tid!

2009-11-24 @ 19:24:37
URL: http://larssonjohanna.wordpress.com
Postat av: Bosse

Linda, du är stark, modig och du kommer klara detta! Det är fruktansvärt, finns inga ord, ingen kan förstå. Men jag är helt övertygad om din syster som nu är en ängel i himmelen har ett vakande öga på dig och ger dig kraft! Vi tänker på dig å din syster.. Vi finns här för dig! Kramar!!!

2009-11-24 @ 21:55:56
Postat av: Sandra Möller

Vill bara säga att jag Tänker på dig Linda!

2009-11-24 @ 21:56:27
Postat av: Linda J

Fint skrivit Linda... de är så jävla orättvist o hemskt!! jag finns här för dej, du har mitt nr ring när som helst..

2009-11-24 @ 21:58:07
Postat av: Pegah

Jag är så ledsen för din skull Linda, önskar ja kunde göra nåt, säga nåt som får smärtan att försvinna! men som du säger själv, du är stark och kommer att klara dig igenom det här, ta hand om dig! kramar

2009-11-24 @ 23:02:27
Postat av: Martina

:( Tänker på dig Linda..

2009-11-25 @ 16:14:34
Postat av: Elin Ohlsson

<3 finns inga ord...tänker på dej hela tiden. Men du är stark, du klarar detta. Under tiden är vi många som tänker på dej och stöttar dej i det tysta...

2009-11-25 @ 20:46:42
Postat av: Moster

Jag tänker på dig Linda. Förstår hur du känner det. Livet är en stor prövning och det verkar som om vissa ska drabbas mera än andra. Försök tänk att vi måste vara starka och driva vidare att dessa alla orättvisor måste försvinna. Vi är dem som ska hjälpa till att förändra detta och hjälpa, ge råd/stöd till alla andra som råkar ut för problem. Jag finns här för dig om du vill snacka med en gammal gumma ;-) Bamsekram från Moster

2009-11-26 @ 20:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0