En ganska grå onsdag

Här var det inte många rader skrivna på ett tag...

Helgen tillbringade jag i "ste", ute i skogen..
Mkt mysigt...
Fick följa med till slaktboden å kolla på den stora tjuren..
E glad att jag gjorde det för nu kunde jag bevisa att ja haft rätt..
För ungefär sju år sen träffade jag min vän Maya på ett ridläger..
Både två var personerna som skulle höras och synas mest..
Jag tyckte Maya var en jävla pajas och var inte ett dugg intresserad av hennes historier, hon kände exakt likadant för mej...
När vi alla satt samlade hade vi på nåt vis kommit in på älgjaktsprat..
Jag försökte då förklara för alla att strupen såg ut som ett plaströr med skåror i, typ.
Maya börjar asgarva å säger att det måste jag ju fatta att det inte ser ut som ett plaströr..
Jag blev ganska irriterad eftersom jag visste att det gjorde det, jag hade ju sett det hundra ggr i Norrland när pappa jagat å vi varit med i slaktboden...
Men nu så, i söndags tog jag en bild...Slängde iväg ett MMS till Maya, just bara för att bevisa att JAG HADE RÄTT, den där gången för sju år sen=)


btw, det visade sej till slut att jag och Maya passade väldigt bra ihop, en fantastisk vänskap..Men kärlek börjar ju med bråk=)


Haft en diskussion med Oskar om det här med taggar..Jag tycker att om älgen har 12 taggar så är det en 12taggare..
Tycker det är fusk att man får plussa på..
Det kan ju lixom inte vara mer taggar än vad det är....
Men men dom där jägarna e ju lite speciella=)



Grattis till kära kusin som blev twentyfive i söndags=)=)


Har fortfarande ett onormalt sug efter pyttipanna....

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Tack darling :)



Hoppas vi kan ses snart igen. Puss

2009-11-04 @ 11:01:20
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Anna&Divino

Ja, kärlek börjar alltid med bråk! Hehe Love U babe! Ses snart =)

2009-11-04 @ 22:03:11
URL: http://divino.dinstudio.se
Postat av: Anna&hundarna tre

Haha, jag kan lätt stöttat dig i diskussionen om älgstrupen, för jag visste också att det såg ut så :) "Plaströr med skåror i, typ" är en jäkla bra beskrivning!! :D Haha

2009-11-05 @ 23:23:18
URL: http://ludde.cybesite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0