sthlm

Hej hej!!!
Nu sitter jag och Erika i sthlm och väntar på att få besöka Janne..=)
Sista kontrollen nu...
Kom hit igårkväll, så nu har jag hälsat på Per oxå..=)
Har spöregnat hela morgonen så jag fick köpa mej ett gulligt tantparaply på hm..=)
Nu börjar det klarna upp litegrann...Skönt..
Har redan hunnit bli av med lite pengar oxå...hittade en jeanskjol me perfekt passform i den tvätt jag ville ha...har letat flera år efter en men med min fotbollsben har det slutat med att jag sett ut som en korv...men inte nu....GREAT=)
Ska väl försöka slänga upp lite bilder...

Gillar verkligen sthlm...Lätt att ta sej fram å allt allt allt finns...Å allt e öppet längre än till ynka sex..
Spelade dm match mot olsäter i tisdags..Vi vann med 6-2...Jag hade väl som vanligt 6 frilägen med målvakten men jag kan verkligen inte göra mål..(gjorde ett men då tyckte den inkompetenta domaren att det var offside?).Hur svårt ska det vara....Hoppas det lossnar på lördag mot bråten..
Grillpartaj till helgen hos Ola oxå, det blir trevligt det...

Mannen hemma e duktig å städar när frugan e borta...precis som det ska vara..=)Eller hur Micke?? <3

Nej nu ska jag slumra lite i soffan här...



Kommentarer
Postat av: Annapanna G

Ja asså, jag gillar och gå och plocka lite och dammsuga och vattna blommor och aa.. du vet denna dära marktjänsta di kallert.. :P hehe.. sen har ja en BIG surprise till dej när du kommer hem =) me love you long time!

2009-05-28 @ 18:32:18
Postat av: Mannen

de är ifrån din gubbe detta inlägg däruppe.. fröken anna hade skrivit in sitt namn och komihåg grejjen... :P

2009-05-28 @ 18:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0