Homie

Skönt att vara hemma..Är ju riktigt fantastiskt drygt att åka tåg...Fattar inte hur jag orkade flyga till thailand..piuh...

Har fikat 3 ggr idag...Sett Carolina Gynning..(jissssses vvad smal hon är), ätit på tacobar, ätit på burger king och shoppat...
Är så nöjd med mina köp idag..=)
Tycker faktiskt inte att en enda pryl är onödig...=)
Ni får tom pix på sakerna...Kom på att jag glömde fota min nya väska men den kommer hänga på min axel hela sommaren..=)


Per the man försöker lära sej att spela gitarr...


Min nya übersnygga glasses...Dom gula e lite freakshow men va fasen...riktigt coola...Jag gillar ju gult..


Min nya sommarpjuck...Fred Perry...me like..



Ett par leggings som ser ut som jeans, typ..Den mega snygga kjolen och en really najs tröja som även finns i min garderob i annan färg..Skräll...Kommer kanske hem en rosa vit randig oxå=)

Tights, tajts, tights, tajts.....


Tantumbrellat...


Ett snajsigt linne for my man....Jämt sö jä vill ha´t sjöl....

Hej hopp nu ska jag sova...=)


(Förlåt, orkade inte vrida bilderna...Ni får helt enkelt vrida huvudet själva)

Kommentarer
Postat av: Anna

Really nice babe =) Haha, jä vre hôvve utta problem jä!

2009-05-29 @ 11:36:07
URL: http://dinothablogg.se
Postat av: Anna

haha, dinothablogg.... öjöjöj

2009-05-29 @ 11:37:54
URL: http://dinothadog.blogg.se/
Postat av: Mli

kjolen gumman... is to die for!! SNYGG!!! När ja blir smal vill ja låna!! =) (alltså inte denna sommarn=) pusssssssss

2009-05-29 @ 20:58:03
URL: http://mamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0