hola belgrad

Får massa skäll för att jag är dålig på att uppdatera...
Får väl hålla med om det...

Har precis sett på Greys som gjorde mej väldigt väldigt lycklig..=)

Vad har hänt annars??
Vi vann seriepremiären mot Eda med 4-1....Gött
Jag ska vara med i två tävlingar och har haft världens underbaraste modeller...Claes sjöholm och Jennie Sundberg, min egna lilla modell...=)
Får tyvärr inte lägga upp några bilder här förrens tävlingen är över...så under sommaren någon gång  får ni se=)
Har haft kraftigt ont i halsen denna vecka...inte bra alls...=(
Har varit och firat Mimmi och sett lilla underverket Smilla..=)
Har hängt med min bästaste Anna två dgr i rad och fött henne med mat och glass...=)
Blonderat min man så han e snyggare än nånsin....
Varit ute och festat och druckit alldeles för mkt öl, igen..*suck*
Slagit årets första golfslag och kan konstatera att det fortfarande går höger...
Blonderat min egen utväxt, mkt välbehövligt..
Min dator har pajjat så den går inte att starta...Verkar inte kunna vara nån som kan fixa min dator eftersom den krånglar NONFUCKINGSTOP...

Nej nu ska jag gå in till min nakna man i duschen, för er som e intresesserade....=)

Kommentarer
Postat av: Claes

En bild på en av assistenterna från hårdagen finns på http://www.santaclaes.com :)

2009-05-07 @ 14:04:28
URL: http://www.santaclaes.com
Postat av: Maya

Gött o se att de hänt nått här,annars hade jag planerat att hänga på o gnälla över den dåliga uppdateringen..Vill gärna dricka för mycket öl me dej om två helger..Puss!

2009-05-07 @ 18:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0