Heeeeeeeeeej

Hejsan alla mina små rabarberpäron...
Vad kul att så många saknar mina meningslösa ord i mitt liv där det inte händer nåt just nu..
Kom hem till mannen i måndags och beklagade mej över att jag var en fet å elak människa...Har kommit över det nu...=)
Har spelat en massa fotboll..Vinst vinst oavgjort..Imorgon bär det iväg till karlstad där motståndet är skattkärr..Det blir tufft...

Har äntligen hittat tärnklänning...Meget fin...Ska bli kul att prova...fick gå upp tre strl för att få plats med pöppera....har aldrig hänt förut så man får väl vara glad..

Har haft fullt upp med att fixa bilder under veckan till frisörtävlingarna jag ska vara med i...Får tyvärr inte lägga upp dom här än...V.23 får jag iaf lägga upp Claes bilder för då e nomineringen klar...
Den tävlingen är omöjlig...Bara salonger som björn axén och Mikas o koivosto som blir nominerade typ...
Men men har ju ingen chans alls om jag inte är med....

Har ett hår själv som växer som f'''n...Herregud får upp det i tofs...

Det är så mkt jag vill hinna med nu...Umgås med min vänner tex, dom som ger mej all energi jag behöver...
Träffa alla mina små prinsessor....Lova, Mimmi, Smilla...Och prinsen Loke...

Men men det kommer...

Ska verkligen ta tag i mej själv nu för efter ett övervägande om det var kläderna som krympt eller jag som växt kom jag fram till det sistnämnda...Så det är väl bara att ta tag i saken...
Uhh det är ju så gott med allt gott....
Jaja på måndag drar det igång...Jag mådde ju faktiskt bra när inte byxorna satt smörtajt oxå...=)

Idag var jag och Micke faktiskt på våran första dejt utan sällskap...Klämde i mej 200g oxfilé på taket..Gött...
Sen blev det en sväng till vik där vi tittade på supporters-kil..
Mannen i huset har sålt fyrhjulingen idag så han beter sej som en liten plutt som tappat nappen..Stackarn, leksaken e såld...

Bjuder på lite Random bilder eftersom det är så fruktansvärt tråkigt för en del att bara läsa en massa text...!!!!


Vi bjuder på en fin fotbollsko...Höll en halv säsong...kör nu med ett par liknande fast svarta...Håller bättre...=)


Jag och Hanna....hmmm mörkt hår e bra fint alltså...


Åh vad glad jag är för att jag har en bra övertalningsförmåga=) Eller hur Märy!


Åh min älskade bebis....Saknar...Fast ändå inte...

Nähäpp...bättre än så här blir det inte idag iaf....Hej påssä

Kommentarer
Postat av: Emelinda

2009-05-15 @ 22:33:58
URL: http://e
Postat av: Emelinda

Ops, jag slant på enter'n ;)



Nej du ska vara ultrablond, sååå snygg!! Och du, jag saknar dig, vi MÅSTE ses snart. Och våra karlar måste ju presenteras för varann, må vara dags nu ;)



Puss, älskar dig kusin!

2009-05-15 @ 22:35:33
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: MäryBäry

Hehe, oh yes:-) Diggar att du lyckades övertala mig;-) Hoppas du har nåra roliga idéer tills på fredag oxå:-)



Kram på´re

2009-05-16 @ 07:46:02
Postat av: Anna o vovvas

Jisses va snygg du va på den bilden med möööörkt hår... :) :) :) God damn vilken babe! :D



.. och fotbollsskorna var snygga! :) Hur gick det med inklickningen?

2009-05-17 @ 14:19:22
URL: http://galengolden.blogg.se/
Postat av: Anna&Divino

Nej nej nej...!! Sommar=blond =) Kul att du bloggat så mycke... å giss om jag väntar på picsen på min godis! :)v 23 it is!

2009-05-18 @ 11:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0