Äntligen fredag

Är så trött så sängen är verkligen lockande nu...Igår gick jag och mannen upp kl sex för att spela golftävling....Det gick inte så bra men det var första rundan för året, max ofokus...
Sen hem för att träna fotboll...
På kvällen grillade vi hos Jennie å Morgan å Loke..Det var riktigt mysigt..Varför gör man inte sånt oftare???
Klippt av mej lite hår oxå...E fortfarande i valet och kvalet om det ska vara mörkt eller blondt...
Imorgon ska jag upp sju, ska göra iordning två tärnor till ett wedding...
Senare på dagen blir det roligheter...Wiho..=)
Nej nu orkar jag inte skriva mer...Orkar inte lägga upp bilder heller...
Eller jag orkar inte lägga in dom på datorn rättare sagt....

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Mörkt mörkt mörkt! :)

2009-05-22 @ 20:20:32
Postat av: Emelinda

Ljus ljus ljus :)

2009-05-22 @ 20:52:09
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: hemlig läsare=)

Blond!! Jätte snyggt

2009-05-22 @ 21:14:31
Postat av: qvisten :)

blooondieee!! hottast de ;)

2009-05-22 @ 23:12:46
Postat av: Göbben din

Skulle nästan våga säga mörk nu baby!

2009-05-23 @ 22:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0