Yey

Äntligen har bebisen kommit....Längtar tills du kommer hem Sofia så jag får se på underverket=)

Börjar kvart i två imorgon, riktigt skönt att få sovmorgon....Bli till att greja här hemma...
Älsklingen har varit superduktig å målat sängramen idag...Det blev så jävla snyggt...
Lyckligast i världen att ha en kille som inte har tummen mitt i handen...=)
Ska måla alla hallmöbler oxå...
Just nu står sängen eller madrasserna rättare sagt, mitt i vardagsrummet...lite halvmysigt men rörigt så det heter duga...

Kommer ju som sagt bli lite partaj framöver...Fyller ju nästa torsdag och fått önskningar om att slänga upp en önskelista här, så, här kommer den....

Presentkort på change i mitt i city huset..
Presentkort på Gina...
Bruna gladiatorsandaler på FN...
Gråa leggings på Vero moda med nitar på sidan..
hmmm ja det var det jag kom på nu....Lite halvflummig men va fasen....thats me..=)
Festen blir antagligen andra helgen i april, funkar det JOEY???=)

Har väl inte så mkt mer att dela med mej av till världen...
Snart, snart e iaf våren här...=)
Skönt....


Låten som gör mej glad för tillfället är broken strings med James morrison å nelly furtado...Fantastiskt bra...


Kommentarer
Postat av: Anna

ÄLSKAR den låten!!!

Ja, det ska passa...åker till Örebro v 13 och jobbar helgen v 14... Pussi

2009-03-19 @ 01:05:47
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0