whats wrong with the swedish people?????????

Ä så arg på mej själv att jag ens tittar på det där jävla programmet....
Är det inte electric banana band så är det en rymdorkester med alexander bard i ridhjälm...
Å ja, vi skickar en blondin med mansröst och värsta operalåten....Lycka till i Europa..Pinsamt....
Å sen tar vi dit Charlotte perelli som färgat håret med bästisen Pernilla wahlgrens favvo märke nutrisse, och så får hon göra en duett med en kille som får pensionersättning och bara har råd att klippa halva huvudet, och försöker väga upp det med lite lipstick...najjs hörrö...Fantastiskt...Kan ju inte bli bättre...Glöm inte Petra mede, hon e ju faktiskt fantastisk...Fantastiskt tråkig....
Får väl hoppas att alla korkade röstpengar går till ngt bra...

Jaja nog om det...Men ärligt..vad faan tänkte ni..???

Jaja nog om det igen...
Har precis ätit toast som kärleken gjort iordning...=) Så snäll han...
Hade gärna varit hos Jenny och firat hennes födelsedag men jag e sååå trött...
Nu ska jag äta choklad å se på film...Å mysa...

En sak till, vad tänkte ni (egentligen)??????
 
Jaja nu har jag förbrukat all min energi till detta inlägg...hoppas alla haft en trevlig lördagkväll...
tjipp tjipp

Kommentarer
Postat av: nänna

hahaha! =) såå rätt =)

synd att du va trött, men jag vet hur de e ;) aldrig ute nu förtin ja... hehe

hade vart kul å se dej... ses ju bara på bloggen... =) men ja kommer snart å beställer klipptid hos dej ;)

2009-03-15 @ 07:51:44
URL: http://nippertip.blogg.se/
Postat av: Anna

haha,, håller med!!!



Whalgren heter hon by the way...

2009-03-15 @ 10:24:46
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Hahaha va roligt du skriver gumman! Tittade inte, men har hört låten o kan inte göra annat än att hålla med.

2009-03-15 @ 10:34:20
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Jon

Va fan, du den dära låten må kanske inte var det bästa. Men den kommer fan så mycke längre an skräpet som vi har skickat tidigare år.

Det är ju sånt som går hem ner över.



2009-03-15 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0