Träning

Träningen igår var den värsta i mitt liv, tills idag...
Igår körde vi först uppvärmning...riktigt jobbig...
Sen körde vi intervaller...
Jogga tio meter, ruscha tjugo, jogga tio ruscha tjugo...Detta gjorde vi i 70 sek sen vila 20...ggr 4..
Sen körde vi spel på liten plan 6 min högt tempo...Sen intervall...
Snabb start ruscha tjugo, backa 20, ruscha, backa, ruscha...70*20 ggr 4...sen spel...
Intervall igen..en glassturt där vi ruscha fem jogga fem, ruscha tio, jogga fem, ruscha femton, jogga fem, ruscha tjugo jogga fem, ruscha 25, jogga fem, ruscha trettio...70*20 ggr 4....

Idag körde vi andra varianter på löpningen men ändå 70*20....fast sex ggr på varje...plus spel på liten plan....OMG e så mör i benen nu...
Piuh, seriöst något av det jobbigaste jag gjort i träningsväg...Kan faktiskt inte jämföra nån träning jag gjort med ett sånt här pass...spinning å dylikt på HK är INGENTING mot detta...
Fick iaf ett gott stöd av kärleken och Nelson som stod bredvid å tyckte att det var fantastiskt att dom inte har såna träningar...
Jaja man får väl ut nåt av det när säsongen drar igång....
På söndag e första träningsmatchen mot norrstrand....

Nej nu ska jag äta å sen mysa i soffan...Ska verkligen försöka rava mej ut på morgonpromenad...Hade ingen lust alls imorse när det var snö...



Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag hade gjort dom övningarna så e frågan i fall jag hade överlevt!! hurtbullen.

ska vi simma snart??

2009-03-24 @ 17:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0