Tjing

Förlorade med 3-1...
Spelade på wäxnås, på en plan som precis hade blivit plogad typ...kände sej som bambi på hal is...=)
Dom gjorde två mål första kvarten...Vi slarvade som bara den...stod för långt ifrån...
Vi hade en avbytare...En målis...Pegah i första Elin i andra...
Pegah kom in i slutet av första halvlek och satte en strut...bra jobbat..=)
Vi jobbar upp oss riktigt bra...många sjuka och många ovanda positioner...Jag spelade mittback idag...
Erika lyckades jobba till sej ett rött kort för hon gick in på plan för tidigt...Ida var två meter från linjen...Vi fick fortsätta att spela med elva men Erika fick inte spela...Jaja har aldrig varit med om liknande....
Tyvärr lyckas dom få in en strut till när det är två minuter kvar...Men vi jobbade på bra...Många målchanser oxå...Synd att vi inte sätter dom men det kommer...


Å så som jag handlat...
E sååå lycklig... Två klänningar, ett linne, ett par skor, två nya behåar, en skjorta, tre skärp....=)
Allt blev godkänt av mannen oxå...=)
På ikea blev det grytvantar o kökshanddukar....

Ska snart göra mej iordning för utgång..Erika och Maria kommer snart...House of love på tiki ikväll...Hoppas dom spelar bra musik idag...har varit dåligt dom sista gångerna....

Bilder kommer imorgon...AJ promise.....=))

Kommentarer
Postat av: Julia

som mig då, allt går i svartvitt, därför jag köpte mattan, tar upp småsaker som ljus kuddar osv utifrån den :)

2009-03-28 @ 21:54:56
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Maya bajs en kompis med noll minne!

vet mycket väl när du fyller men de här me o få tummen ur när de gäller e svårt. Men grattis i efterskott gumman! Tror jag e hemma så jag kan kalasa me dej i april.Puss

2009-03-31 @ 09:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0