Sleepy

Lova is the name...Längtar längtar....

Föstår inte hur jag kan vara så trött....vaknade runt tio tiden...Micke var redan uppe å slipade möbler...
Tog mej en promenad med Gizmo å har precis slängt i mej några toast...Har ätit det hela veckan så nu har jag verkligen tröttnat på det...
Får komma på nåt annat å mätta magen med, varför måste jag vara så kräsen...Jag vill vara en sån som gillar all mat...
Försöker men det smakar lixom inte bra helt enkelt....

Ska slänga mej i duschen nu å sen gå ner till jobbet...Fantastsikt att jobba halvdag...Behövdes kan jag säga....


Kommentarer
Postat av: Anna

Lova är ju jättefint :) Kul kul kul.

2009-03-19 @ 18:38:01
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0