Måndag

Tråkiga måndag...
Ska snart åka på fotbollsträning...E så besviken på cupen igår så jag orkar inte ens skriva om den...Kan nog skylla på trötta ben och hjärnor från alla...
Fick mej en rejäl armbåge in i armen..Har ett svart blåmärke precis där den träffade å e helt blålila på ett område på tio cm runt...Gör tom ont när jag rör armen..Gör ont ändå upp i muskelfästet i axeln typ..ajajaj...får se hur det utvecklas...Inte superlätt att jobba som frisör kan jag ju säga...

Ikväll ska jag göra rotmos med fläsk...Så gött...
AnnaJoeybabe å Dino kommer oxå...Trevlig trevligt....

Å nu när det snart e vår tycker jag alla nära å kära borde ta sej i kragen å göra er fina i håret....
Klipp klipp klipp...Man mår mkt bättre då=)
(vart e våren???)

Saknar redan kärleken....M<3

Kommentarer
Postat av: Bimbolina

You´re so utmanad! PUSS

2009-03-09 @ 22:15:41
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0