Guten morgen

Vilken dyster söndag, var e sola???
Å du, walk of shame...E det verkligen det...När det för killar e walk of pride..???

Hade världens mysigaste kväll igår med Charlotta å Lollo...
Vi satt å pratade om allt mellan himmel och jord...Barn, djurhjärnor, gamla klasskompisar, u name it...=)
Lite godis slank ner oxå..gott gott...
Himla kul å träffa er tjejer....

Mannen myten legenden ramlade in runt tolv redan...Han ansåg att han började bli för full så han vandrade hem...Mäkta imponerad av min man..=)

Väntar på att oboyen ska bli varm sen blir det soffan en stund....
Sen fotbollsträning....

Denna veckan ska jag börja med morgonpromenader....Vi får se hur det går...

Bristen på bilder beror på att jag har tappat bort sladden till kameran och  Martin har ju bytt sånt där skåpgrejsimojs till min dator så jag har inget sånt där hål där jag stoppar i minneskortet...Men vi får hoppas sladden dyker upp snart=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha:) fick massa komplimanger för sminket å håret igår, tack igen hjärtat.

2009-03-22 @ 23:21:47
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Liiinda, ska till frissan på onsdag. HUR ska jag klippa mig???

2009-03-23 @ 18:40:13
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0