Fräda

Helg helg helg, uhh vad skönt..
Jag och kärleken har precis fått i oss lite tacos, gött...
Nu ska vi bara slappa å kanske spela det där berömda spelet....=)

Igår klippte jag av Anna håret å det blev såå bra....Skulle vilja klippa lite till men det får ja nog snart=)
Färga lite oxå...

Tycker det e ganska intressant att människor som inte gillar mej e inne å läser min blogg...Varför orkar man lägga energi på det?
Eller e det för man e så jävla nyfiken, men varför e man nyfiken om man inte bryr sej?
Ganska patetisk men okej, hoppas jag kan tillföra något i era patetiska liv...haha..=)

Imorgon kommer mamsen å Papsen, vi ska fika å umgås lite...Ska bli mysigt....
Tyvärr så gick en av deras bästa vänner bort i förrgår....Tänker på dej...
Så himla hemskt med allt som händer runtomkring så tänk på det inlägget jag skrev om åldersnoja...Var glad att du lever...

Annars under helgen blir det lugna kulor...Får se om man orkar se på den där festivalen som dom kallar det...
Ska bli wonderful att få sova ut....

Var hemma hos Jennie å Loke i onsdags å han kan gå!!!Det har han visst kunnat i en månad men så längesen kan det ju inte vara som jag såg honom???
Sofias bebis ska ju anlända imorgon men den verkar inte vara färdigstekt...
Kom ut kom ut, jag vill ju se vad du är för något och vad det blir för fin nyans=)
Blir lika besviken varje gång jag ser Paul på stan, då vet jag ju att det inte ens e påväg...
Måste måste måste åka till Challa å mysa med Mli å Mimmi, var alldeles för längesen....
Om en månad kommer det en favoritbebis till juh..=)


Världens sötaste...MiniTompa å miniMorgan...
( Mimmi å Loke)

Nej det var väl allt...

Jo förresten, Jenny..Grattis i förskott, hoppas du får en fin födelsedag...=)


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Är Peppe borta????? :S

2009-03-14 @ 06:24:22
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: nänna

tack! =) kom gärna hit ikväll om du vill! =)

2009-03-14 @ 10:30:44
URL: http://nippertip.blogg.se/
Postat av: nänna

de e ja, dani, G, sanna, bimbo, Z, johan... å säker nön mer =)

2009-03-14 @ 10:31:57
URL: http://nippertip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0