Flyt

Har kollat runt lite bland bloggarna och hittade en superdupersnygg matta på en tjejs blogg...
Tog reda på att den kom från mio så jag ringde dit idag...
Killen på Mio funderade ett tag innan han kom på vad det var för matta...
Till slut kom han på och berättade att det var en gammal matta som dom inte hade kvar...
Blev så ledsen...Mattan hade varit perfekt i mitt vardagsrum...E så trött på ryamattan nu så jag spyr snart...
Han tog namn å telefon och sa att han skulle ringa upp om han fick tag på nån sådan..
Efter en timma ringer han och säger att han hittat en sån matta på lagret å att jag får den för 1900:-..
Den hade kostat 3800:- men eftersom det var en gammal modell fick jag halva priset...
Blev sååååå glad...Sånt händer ju lixom inte...
Ska höra med Mams å paps om jag kanske kan få den i födelsedagspresent....=)

Om ungefär en timma e det body pump...
Lika ledsamt varje gång...Det e så tråkigt...Men men man måste ju ha närvaro för fotbollens skull + att det bara e två ggr kvar....


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh ja jävlar!! De va meningen iafall =) Kul. Men...du kunde ju ha gett en beskrivning på hur la matt ser ut, skitnyfiken ja...inge typiskt mig väl! Love u...

2009-03-19 @ 18:37:31
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Vilket flyt du har, underbart :)



Saknar dig gumman. Kramar

2009-03-19 @ 19:06:39
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha kul att du fick inspiration från min blogg, och att det fanns kvar, för halva priset! LYX ;) Jag köpte den ju för fullpris, men då va den iofs helt nyinkommen :)

2009-03-27 @ 23:16:01
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0