Åldersnoja

Uhh jag blir så trött folk med åldersnoja...
Dom borde ju vara glada över att få leva och fylla år...
Först går dom och har ångest innan dom fyller, vad händer sen?
Jo dom fyller år..Å vad menar jag med det?
Jo, att dom gått och haft ångest helt i onödan...Man kan ju inte göra nåt åt det...Plus att man blir faktiskt inte äldre än vad man gör sej...
Herregud lev livet och var glad för varje år...Det finns värre saker att ha ångest för...om man nu måste ha det...
Jag fyller iaf år snart å jag älskar födelsedagar..

Har inte gjort något under veckan så det är därför jag inte bloggat...
Får lite mysiga besök av Sofia som lånar min dusch men det e allt...=)

Imorgon blir det Volbeat på Nöjes...Meget kul...Jag micke och Erika kommer våldgästa Tingeling och Dan med en förfest...Kommer låna lite yta att sova på oxå...=) kuligt...

Längtar jätte mkt till helgen...Cup uppe på vik på söndag...kom å kolla du som kan...=)

Ikväll blir det pump på hk..Max supertrist men men...

Kärleken kom hem igår och förgyllde min vecka...skönt..<3

Anna...Ja e supernöjd med ditt hår oxå..=) Snyggo....


Kommentarer
Postat av: Bimbolina

Tack tack tack Tack tack tack Tack tack tack

Tack tack tack Tack tack tack Tack tack tack

Tack tack tack Tack tack tack Tack tack tack

Tack tack tack Tack tack tack Tack tack tack

Tack tack tack Tack tack tack Tack tack tack

Tack tack tack Tack tack tack Tack tack tack

igen :) Love you och jäklar va snygg du gör mig! :)

2009-03-05 @ 22:02:20
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Anna

Så du pumpar utan mig!!!! grrr

2009-03-06 @ 00:08:41
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0