Vaaarmt

Dagen borjade som alla andra, upp tidigt och sen frukost och sol o bad...
Sen tog vi mopparna (For er som aldrig varit i Thaliand kan jag ju informera om att ALLA kor moped) till ett stalle ganska langt fran dar vi bor och snorklade...Det var alldeles for blasigt dar sa det var svart att se...sag iaf nagra nemo fiskar...
Petter var livradd for revet sa det var svart for mej att inte fa kallsupar, skrattanfall hela tiden....
Pa vagen  sa stannade vi ett stalle dar dom holl pa med ormar...yack ackliga djur...men haftigt...

Nu har vi precis kommit hem fran att ha varit och atit inne i haad rin...jag bestallde en chicken burger men burgaren var sa javla acklig sa jag at bara brod och strips...
Pa det forsta stallet delade jag och Daniel pa nan fisk och den smakade oxa apa...sa nu har jag testat nog med nya grejer...haller mej till kyckling med cashewnotter och kyckling med groncurry...det e safe...=)

vi spelade volleyboll forut oxa...jag Daniel o stina vann....kanske lite fuskigt med tre mot tva men killar e ju alltid sa tuffa a bra sa da raknas val ja och stina som en...=) eller????

Nu e det antligen torsdag och min alsklingsbaby kan ringa till mej...wieeee   <3 Michael...


laskigt.....

visst ser det gott ut...INTE...bla bla bla bla bla

lagvatten delux...ni ser kanten(alltsa dar sanden e mork) dar vattnet e pa morgonen...ju narmre fullmane ju mindre vatten, for er som inte visste...=)


varldens storsta blandras av allt mojligt....

Idag har jag antligen kopt sunglasses....perry val...
Min harfarg e numera brunrod och slingorna gula...det blir kul for dej Hanna att ta hand om nar jag ramlar in..=)

Kramar


Kommentarer
Postat av: Jesper

Hur orkar du blogga så mycket?! ;) haha!

Jaja, vi e på koh tao nu och kommer till phanang den 9de. Vart bor du/ni så kanske man kan fixa nån stor svenne-förfest någon av dagarna? ;P

Ps. Kommer inte ihåg vårat thai-nr just nu, men kan slänga iväg det senare så underlättar det saker.. (;

2009-01-08 @ 15:43:11
URL: http://jepsera.blogg.se/
Postat av: Caroline

Coolt o läsa om er resa men ormen hade jag ju gärna hoppat!

2009-01-08 @ 17:08:27
URL: http://line73.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Jo jag skulle nog det. Vi får väl se om vi kommer iväg någonstans i framtiden.



Ja ibland måste det ju hända nåt för att man ska inse vad man verkligen känner. Detta har ju fått mig att bli mkt mer rädd om honom också.



Ha det bäst! Massa kramar

2009-01-08 @ 18:58:42
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Cecilia Kristensen

hahah den drethunden kommer jag ihåg den är så hjulbent så de är inte klokt... hahah så jäkla ful...hoppas du har de guld där nere kramis Linda Binda

köss mor o far från mig

2009-01-08 @ 21:48:53
URL: http://ceciliakristensen.blogg.se/
Postat av: cecilia kristensen

öhhh jo Daniel o Bk får en klapp på kinden

2009-01-08 @ 21:50:10
Postat av: Micke

JAG BEHÖVER DEJ FÖR ATT LEVA ÄLSKLING!! saknaden är enorm!!!! PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS

2009-01-08 @ 21:56:19
Postat av: Anna

hehe Euh euh euh till den fisken asså! Kul att du loggar så mycket. way bättr än resedagoken! Love u

2009-01-09 @ 00:07:33
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Anna

CullEn!! Sorry =)

2009-01-10 @ 11:11:53
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Fredrik Reinfeldt

Ge er för fan ni får ju de värsta toffelhjältarna att se ut som råskinn. Alltså behöver dig för att leva...skaffa en maskinell respirator då för fan gubbjävel! Men det är klart man ska inte gnälla på någon annans lycka så hoppas ni har det bra och brinner i helvetet puss!

2009-01-16 @ 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0